lunes, 30 de abril de 2018

Proiectul Erasmus+ Eurokids 24 News


Mă numesc Ana-Maria Ștefan și să fiu sinceră, m-am înscris pentru acest proiect mai mult la insistența părinților și a doamnei diriginte, nu pentru că nu aș fi vrut, dar pentru că nu am crezut că am vreo șansă, că aș putea fi aleasă într-un proiect așa important. Acum sunt mai mult decât fericită ca am ascultat de ceilalți și că am această oportunitate, din mai multe motive.
            De exemplu, când eram mai mică, îmi întrebam mereu părinții de ce nu mă iau și pe mine cu ei când călătoresc în alte țări, iar ei îmi spuneau mereu că voi călători singură, mai târziu, prin forțe proprii. Mereu am crezut că aceste forțe proprii înseamnă bani, așa că eram dezamăgită să știu că nu voi vizita vreo țară în copilărie. Acum însă realizez că părinții mei nu se refereau la bani, ci la cunoștiințele mele, la inteligență, educație și la încrederea pe care o am în mine însămi. Acest proiect m-a făcut să înțeleg că poți face chiar mai multe cu aceste calități  decât cu banii.    
            Pe lângă oportunitatea de a vizita pentru prima dată o altă țară, acest proiect îmi dă prilejul de a-mi îmbogăți sau îmbunătăți cunoștiințele în limba română și engleză, în sfera jurnalismului și, fiind totul online, în informatică, iar cel mai important, voi câștiga foarte multă experiență. Mă gândesc că scopul unui proiect este socializarea și interacțiunea cu alți oameni, așa că văd asta și ca pe un mod de a petrece timpul cu prietenii mei și de a-mi face unii noi, cu o altă cultură, altă limbă, care nu știu nimic despre mine și nici eu despre ei.
            Cred că acest proiect reprezintă pentru unii chiar începutul unei cariere de succes, poate și sper să fie și cazul meu. Chiar când încep un articol primit ca temă încep să mă simt ca un jurnalist care a ajuns la muncă și tocmai a primit un subiect despre care trebuie să scrie. Cine știe, poate prevăd viitorul...
            Îmi place foarte mult faptul că am vizitat Radioul Iași pentru că am primit sfaturi bune de la niște profeșioniști care sunt sigură că mă vor ajuta în articolele mele care, de altfel, sunt bazate pe niște teme și subiecte interesante. Îmi place că avem un termen destul de lung dat pentru a le scrie și pe lângă asta mai putem primi timp dacă avem nevoie și că profesorii sunt implicații în ceea ce fac, organizând întâlniri regulate și concise. Până acum nu am niciun motiv pentru a vrea să schimb ceva și nici nu cred că voi avea.
            Sunt foarte recunoscătoare pentru această oportunitate și voi profita din plin de ea, dând tot ce-i mai bun din mine pentru articole și interviuri. Vă mulțumesc!

No hay comentarios:

Publicar un comentario