martes, 9 de octubre de 2018

Mâncăruri în perioada toamnei - Interviu


De Ana Stefan

Pentru subiectul de astăzi am invitat cea mai bună gospodină pe care o cunosc pentru  a-mi divulga câteva dintre secretele din bucătăria sa.

1.      Ce reprezintă toamna pentru bucătăria ta?

      Ei bine, odată cu venirea toamnei, se produc multe schimbări. Copii încep școala, vremea își schimbă cursul, iar eu încep să-mi petrec mai mult timp în bucătărie datorită noilor arome, noilor rețete specifice toamnei care mă ademensc acolo. Apar gogoșarii, vinetele castraveții, fructele multicolore, petrecându-se astfel o explozie  de culoare si arome în bucătăria mea.Din acest punct de vedere, iubesc toamna!7

2.      Ce pregătesc gospodinele toamna pentru cămară?

      Zacusca. Prima pe lista de conserve de iarna, zacusca este un preparat delicios, nelipsit din camara gospodinelor. MurăturiCastraveți murațigogonelevarza murata sau ardei iuți murati sunt doar câteva dintre felurile de bază care se pregătesc in acest moment al anului . Compoturile au o aromă specială si sunt ideale pentru zilele răcoroase de toamnă. Dulcețurile sunt alte delicatese care nu trebuie sa lipsească din camara unei gospodine. Sunt ideale pentru umplutul prajiturilor si al clătitelor. Gustul tuturor acestor delicatese nu va fi niciodata egalat de cel al conservelor din magazine.

3.      Care sunt deserturile preparate cu prilejul roadelor de toamnă?

      Cum am spus dulceața, gemul, marmelada sau chiar fructele abia culese din copac pot satisface orice poftă pentru dulce însă dacă sunteți în căutare de ceva mai sofisticat, puteți încerca tarta de prune sau de mere, plăcinta de dovleac sau de pere. Există o gamă foarte variată din care puteți alege fiind atâtea fructe gustoase. Nucile sunt de asemenea un ingredient cheie in unele prajituri de toamna.
4.      De unde procurați majoriatea ingredientelor pentru toate aceste delicatese?

      În primul rând din piață pentru că sunt întotdeauna mai proaspete și mai naturale decât in supermarketuri. Mai primesc fructe, legume si altele de la țara si
uneori mai cuterier padurile in cautare de bureti pentru o tocanita delicioasa.

      Mulțumesc mult pentru timpul acordat si de abia aștept să mă infrupt dintoate aceste  mancaruri de toamna!

No hay comentarios:

Publicar un comentario