viernes, 27 de abril de 2018

Interviu - Proiect ERASMUS ,,Stories all over Europe”


de Ilie Alexandru

         Pentru acest articol am intervievat doi participanți români la proiectul ,,Stories all over Europe”. Primul elev este Ștefana Ilaș de la Colegiul Național Iași.
         - Cine crezi că te-a ajutat cel mai mult în acest proiect?
         - Cel mai mult m-au ajutat profesorii îndrumători întrucât au reușit să mă facă să socializez, practicând și limba engleză.
         - Simți că ai învățat lecții importante de viață după,,Stories all over Europe” ?
         - Da, fiindcă a trebuit să mă maturizez și să mă responsabilizez pentru a reuși să fac față provocărilor ce apăreau zi de zi. Am învățat să mă descurc singură, dar să și reușesc să colaborez bine într-un grup și nu în ultimul rând să vorbesc în fața unui grup numeros de persoane fară a mă pierde.
         - Cum ți s-au părut elevii din alte țări pe care i-ai întâlnit?
         - Alături de elevii din alte țări am legat prietenii și am ținut legătura chiar și după ce ne-am despărțit unii de alții. Mi s-au părut foarte sociabili, având o gândire liberă, exprimându-și opiniile, dar știind să le asculte și pe ale celorlalți.
         - Mulțumesc mult pentru timpul acordat și succes în continuare!
         Apoi i-am pus întrebări și colegului meu Traian Toma, participant la același proiect Erasmus.
         - Cu ce crezi că te va ajuta proiectul în viitor? Și cum?
         - În primul rând, mă va ajuta să comunic cu persoane din țări străine și în al doilea rând îmi voi dezvolta abilitățile și voi cunoaște bucuria de a cunoaște o țară străină.
         - Ce înseamnă Erasmus pentru viitorul Colegiului Național?
         - Aceste proiecte vor stârni interesul unor elevi nu neapărat străini să se înscrie sau măcar să viziteze Colegiul Național.
         - Succes și în proiectele următoare și o zi bună !
         După cum putem vedea, avem niște elevi foarte muncitori reprezentându-ne colegiul în spațiul european și doresc să le mulțumesc pentru efortul depus.

No hay comentarios:

Publicar un comentario