viernes, 14 de septiembre de 2018

Tabara Happy Faces

de Stefan Soldan

- RECENZIE -

Trebuie sincer sa recunosc ca atunci cand am intrat prima data in tabara, nu am fost foarte impresionat. Tabara se afla in Complexul Turistic “Terra Mythica”, care avea 5000 de metri patrati si mai multe cladiri din lemn in care stateau grupuri scolare , toate din parti diferite ale tarii: Constanta, Bucuresti, Prahova, Iasi (grupul meu) si altele. Mai erau si “individualii”, careau venit singuri (logic).
            La intrare, am fot primiti printr-un “tunel de maini” si ne-am pus intrebarea: “Ce e locul asta?”  . Toata lumea din grupul meu era obosita dupa un drum lung de 12 ore cu trenulsi tot ce vroiam era sa dormim. Din fericire, am avut destul timp sa facem asta seara.
            Prima zi a fost mai mult teoretica: ni s-au explicat regurile, am cunoscut animatorii (majoritatea erau straini: au fost oameni din Australia, Rusia, Noua Zeelanda, Mexic, Africa de Sud, America, Bulgaria si Canada). Din a doua zi a inceput distractia: am facut inviorarea de dimineata, mancam micul dejun si ne apucam de o activitate de dimineata, una de dupa amiaza  si una de seara. In fiecare zi faceam ceva diferit si cat de cat original, cum ar fii trasul cu arcul, rezolvarea unui mister si dansatul (MULT dansat).
Animatorii erau foarte draguti si amuzanti, media lor de varsta fiind de 19-20 de ani. In timpul liber ei ne „supravegheau”, dar asta nu ne facea sa ne simtim limitati, ba chiar din potriva: ei ne ajutau sa facem ce vrem. Animatorul cu care am facut lectiile de engleza, Gus din Australia, era foarte dispus la sugestii pentru a ne face mai implicati si chiar a mers: eu nu am fost niciodata plictisit de activitati.
In noaptea ultimei zile, am avut un carnaval cu un premiu surpriza. Dupa ce castigatorii au primit priemiul, am vizionat  un video cu tot ce s-a intamplat in ultimile 5 zile si ne-am luat adio (un adio cu multe, MULTE lacrimi).
In concluzie, pot a zic ca tabara Happy Faces a fost o experienta placuta, pe care as repeta-o, desi finalul aR fii mereu cu lacrimi.

No hay comentarios:

Publicar un comentario